13 lut 2016

2016




 





SWETEREK: H&M
SPÓDNICZKA: PULL&BEAR
BUCIKI: NEW LOOK
TOREBKA: MOHITO

34 komentarze:

  1. Doskonały blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia :)
    Fajnie, że napisałaś po takim czasie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i cudowna sceneria!
    ♥ZAPRASZAM CIEPLUTKO! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni♥
    obs=obs? Zacznij i daj znać mi na blogu, a ja się odwzajemnię!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne zdjęcia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna uroda *.* O kurcze, jak ja się cieszę, że już nie chodzę do szkoły. Gratuluję takiego wyróżnienia :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Ja też mam teraz mnóstwo nauki i mało czasu na inne rzeczy.

    Zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i genialny styl :)
    http://insomesense.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie świetne te botki :O <3


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na post :)
    Super śliczne zdjęcia <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś po prostu przepiękna! ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie zasłużyłaś sobie, aby pojawić się na tym filmiku ! A systematyczność to rzeczywiście twardy orzech do zgryzienia przy szkole !

    http://momentcatcher00.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje pojawienia się w filmiku :) I super wyglądasz w tej fryzurze :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i gratuluje wyróżnienia w filmiku :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje ze bedziesz wpadala czesciej ;)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You're beautiful! Love your casual look! ღ

    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam ten filmik i muszę Ci pogratulować, że Twoja stylizacja pojawiła się w filmiku Dominiki :D Tak samo jak ty oglądam ją od kilku lat i nawet miałam okazję ją poznać! Jest prześwietną osobą :D Świetna zdjęcia!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia.Bardzo fajny post,a blog na pierwszy rzut oka robi fajne wrażenie.
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ty jesteś śliczna *u* Serio, nie myślałaś aby zostać modelką?
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz cudownie, fajnie, że znowu wróciłas:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo mądrą dziewczyną!
    mvrseliuv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne buty! Zdjęcia również bardzo mi się podobają, masz piękne włosy *,*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: Mój blog♥
    Poklikasz w linki z ostatniego postu? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia i cudowna stylizacja. Jest jak najbardziej w moim guście :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń

♥jeśli spodoba Ci się mój blog będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz :)
♥jeśli zostawisz link do bloga w komentarzu chętnie go odwiedzę