10 maj 2015

CUPCAKES






Co będzie Ci potrzebne?

Na ciasto:


- 3 jajka

- 150 g mąki
- 150 g masła w temperaturze pokojowej
- 150 g cukru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- skórka starta z jednej cytryny

Na masę owocową:

- 320 g mrożonych owoców leśnych

- 2 łyżeczki cukru

Na krem:

- 115 g białek

- 250 g masła w temperaturze pokojowej
- 200 g cukru pudru
- 1 łyżeczka aromatu waniliowego
- szczypta soli








Sposób przygotowania:

  • Masa owocowa:
  1.  Zamrożone owoce podgrzej wraz z cukrem w rondelku i gotuj na małym ogniu przez kilka minut. 
  2.  Przetrzyj owoce przez sito, a powstały płyn przelej ponownie do rondelka i podgrzewaj, aż     zgęstnieje.
  3.  Odstaw do wystygnięcia.



  •  Ciasto:
  1. Rozgrzej piekarnik do 180°C, włączając górną i dolną grzałkę.
  2. Mąkę i proszek do pieczenia przesiej przez sito do miski.
  3. W nowej misce zmiksuj masło z cukrem i skórką z cytryny.
  4. Do miski z masłem itp. dodaj jaka i miksuj, aż powstanie jednolita masa.
  5. Masę przełóż do miski z mąką i proszkiem do pieczenia i połącz wszystkie składniki.






Sposób przygotowania:


  1. Nalej ciasto do foremek na muffinki.
  2. Piecz przez babeczki przez 20 min.
  3. Pozostaw babeczki do ostygnięcia.
  4. Po wystygnięciu babeczek napełnij je masą owocową za pomocą strzykawki cukierniczej lub (tak jak ja) wytnij w babeczce dziurki za pomocą jakiejś zakrętki, włóż masę, a następnie zamknij wyciętym kółeczkiem.

  • Krem
  1. Ubij białka z solą i cukrem (wsypywanym stopniowo po łyżeczce) w kąpieli wodnej.
  2. Zdejmij białka z ognia, zwiększ siłę obrotów i miksuj, aż masa ostygnie.
  3. Dodaj do masy po kawałku masła ciągle miksując.



Dekorowanie:
  1. Przełóż masę do rękawa cukierniczego lub woreczka śniadaniowego (po nałożeniu masy w rogu należy zrobić mały otwór). 
  2. Udekoruj masą babeczki według własnych upodobań.
  3. P.S. Babeczki można udekorować również innymi jadalnymi ozdobami.





50 komentarzy:

  1. Jeju jakie one muszą być pyszne ;c Czekam na posty ze stylizacjami ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju wyglądają przepysznie!!!! chyba będę musiała niedługo zrobić
    zapraszam do mnie : http://hellomyflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale narobiłaś mi smaku! mniaaam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczki wyglądają przepysznie! :D
    my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm wyglądają przepysznie :)

    http://cocktaildressnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm smacznie wygladaja!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm wyglądają przepysznie. Na pewno spróbuję zrobić w najbliższym czasie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie pyszne! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi wielkiej na coś do zjedzenia:D musiały być pyszne!

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wspaniały przepis! W weekend robię na 100% !!!!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Nominowałam cię do LBA :) Więcej informacji na moim blogu byuni-corn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym. dodałam do ulubionych moze zrobię w łikend według twojego przepisu :D

    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wyglądają :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku wyglądają świetnie ;) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/all-good-things.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam :) cudny blog
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > ❀Blog ❀

    OdpowiedzUsuń

  17. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wyglądają! Na pewno zapiszę sobie gdzieś ten przepis ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej ale pysznie wyglądają! Zaraz je sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi prosto i pysznie! :) Wyprobuje przepis! Juz zapisuje hahah.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają przepysznie! :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. pyszne:-(
    zapraszam do siebie, obserwacje i komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy! :) -> ♥Blogasek♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają pysznie! :3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym była choć trochę zdolna zrobiłabym..
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniam!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  26. Pyszne ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie ci wyszły te babeczki! Ja nigdy jeszcze nie zrobiłam babeczek z kremem bo boję sie, że nie wyjdą ":D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pysznie wygladaja haha, chce tu i teraz<3 Zbieram sie do zrobienia muffinek ale jakos mi sie nie chce heh :D
    Moglabys kliknac u mnie w linki w nowym poscie, bardzo wazne:(
    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mniami, ale smakowicie wyglądają!

    sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Smacznie wyglądają:) Z chęcią spróbuję zrobić:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejku ale to pysznie wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Pyszności ; )
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak apetycznie wyglądają *.* Myślę, że skorzystam z przepisu.
    Zapraszam na mojego bloga: http://feasiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przez ta mase owocowa wygladaja przepysznie! ♥

    Mój blog *klik!*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny przepis, na pewno kiedyś skorzystam :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Babeczki wyglądają przepysznie ! :)


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepis jest przecudowny i na pewno spróbuję bo wygląda to prze pięknie ! :D

    + Obserwuję
    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają przeeprzysznie!

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają przepysznie!
    Bardzo dobrze opisałaś przepis :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak z bajki, aż szkoda je zjadać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądaja bardzo apetycznie, jednak sa takie piekne ze az szkoda je zjesc haha/Karolina

    OdpowiedzUsuń

♥jeśli spodoba Ci się mój blog będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz :)
♥jeśli zostawisz link do bloga w komentarzu chętnie go odwiedzę